Lussebullebaket 2010

Idag har vi bakat lussebullar! Eller mamma har bakat och jag har ätit. Fast jag rullade åtminstone två plåtar, så lite duktig har jag varit men mina plåtar jäste tyvärr för länge och sjönk ihop när jag skulle sätta i russin och pensla. Nåväl. De smakade gott iallafall! Jag ÄLSKAR verkligen lussebullar. ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR! Något av det bästa med julen är lussebullarna. Det känns dock konstigt att skriva det nu eftersom jag inte känner så just nu. Jag har ätit för många XD men vanligtvis så ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR jag lussebullar. Snart är det nog middag. Jag är inte ett dugg hungrig. Ni är tröga om ni inte förstår varför (: Bilderna är från bullbaket 2008. Bullarna ser ju likadana ut iår så det spelar ju ingen roll.




Jag slickar alltid skålen, nomnomnom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0