Mitt adventsfönster

Om ni tittar in genom ett fönster som verkar se ut såhär inifrån så kan det vara mitt. Titta så fint min amaryllis blommar. Blommor brukar inte blomma hos oss men den här är så nyinflyttad att den kanske inte har förstått det än. Jag har fått en insikt i att jag blir väldigt glad av blommande blommor. Ler åt min amaryllis mellan tuggorna på min frukost. Tantpoäng? Fast jag fick ändå googla nyss för att få fram vad den där blomman hette nu igen. Plus minus noll på tantskalan antar jag.
 
Jag har förresten hittat mina miljoner. Visade sig att det inte var många miljoner som döljde sig därunder men jag är faktiskt mest lättad att de dykt upp. Tenderade iallafall i några småvinster som senare kommer växlas in till eventuella nya miljoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0