En helg i Stockholm

Förra helgen satte jag mig på bussen och åkte på en 5,5-timmars resa norrut till huvudstaden. Jag hade köpt två biljetter till Maria Menas spelning för flera månader sedan utan att riktigt veta vem jag skulle gå med. Visste bara att jag behövde gå. Jag behövde ha något att se fram emot mitt i all pluggstress och framtidsångest. Tror det är viktigt att ha något att längta till när massa annat känns hopplöst. Fick också träffa fina familjen, äta god mat och bli ompysslad på det sätt som en lär sig uppskatta på ett annat sätt när en inte längre bor hemma.
 
På bussen hade mina jeans handfärg (alt. tvärtom)
 
Jag tog med mig min fina vän Natalie som en födelsedagspresent och hon blev så glad att glädjen över att kunna glädja någon annan blev enorm
 
Och Maria Mena var så fantastisk att den upplevelsen förtjänar ett eget blogginlägg (som kommer snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0