När jag var ABBAs femte medlem

En dag som började som alla andra blev jag plötsligt uppbjuden på scenen tillsammans med självaste ABBA(!!!)
 
Vi dansade loss till klassikern Dancing Queen
 
De lärde mig några klassiska ABBA-moves
 
Efter vårt peppiga dansnummer blev jag tillfrågad att göra en musikvideo med vederbörande. Det kan en ju inte tacka nej till.
 
Jag och min nya bästis Frida
 
Men alltså..
 
Nu har jag inte hört något från dem på flera dagar. Vet inte om jag gjorde något fel i musikvideon? Fick inget nummer eller så att höra av mig på. Börjar tvivla på att de någonsin kommer kontakta mig igen, utan får väl se denna dag som ett fantastiskt minne. Eller kanske helt enkelt besöka ABBA-museet igen. Har hört att de hänger där jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0