Kramens dag

Jag tycker nog att kramar är det finaste vi har. Kramar är gratis, glädjespridande och går aldrig att få för mycket utav. Det är ju inte bara mysigt med kramar, det är också hälsofrämjande! Tror absolut att världen skulle vara en bättre plats om fler kramades oftare. Kanske är ändå det bästa av allt att varje gång du ger en kram så får du en kram tillbaka. Hur fint är inte det?
 
Idag på kramens dag bestämde jag och min sambo (mest jag..) att vi skulle tävla om vem som orkade kramas längst. Den som släppte taget om den andra först förlorade. Vi märkte snabbt att tävlingen byggde mycket på samarbete, för både ville ju kramas så länge som möjligt. Vi skulle kramas tills det på riktigt gjorde ONT hade vi bestämt (kanske även här mest jag..). Räknade med kanske några timmar. Började planera hur det skulle gå att laga mat samtidigt som kramen pågick. Men plötsligt var det någon (INTE JAG) som släppte taget. Efter 13 minuter. Vafan?
 
Nåja, vi höjde kanske åtminstone den genomsnittliga längden på en kram (som enligt den här källan är 3 sekunder) med några hundradelar. Värt ändå. Kramas ordentligt nu!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh

Svar: Haha <3
ElinThePelin

2016-01-27 @ 13:28:04
Postat av: Jasmin

Fyfan vad fint.

2016-01-29 @ 03:05:03
URL: http://childhoodlight.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0