Dubbelvinst och en slutar aldrig förvånas

Igår hände tre grejer som jag aldrig fått erfara förut. Tre grejer som jag faktiskt aldrig trodde skulle hända. Jag och min familj (inräknat sambons mamma och syster) var på Gröna lund för en femkampsrunda.
 
  • Den första händelsen som var helt mindblowing var att vi vann en JÄTTEPLOPP! Svärmor satsade sju kronor på endast ETT nummer och tog hem storvinsten. Jag höll på att explodera i extas. 
  • Det andra helt sjuka som aldrig tidigare hänt var att JAG vann femkampen mot samtliga andra sex deltagare. Sist vi körde femkamp på Grönan kom jag alltså på delad sistaplats. Förstår ej hur jag nu kan komma etta.
  • Den tredje osannolika saken som hände var att min MAMMA åkte med sina två döttrar i både Jetline (berg-och-dalbanan) OCH Katapulten. Två läskiga åkattraktioner. Trodde inte detta om min mor i åldern 60+. Sjukt impad av dig mamma!
Väldigt fin kväll med andra ord <3
 
Jätteploppen med en jätteglad jätteploppsälskare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0