Tungt blir tyngre

Idag är en sådan där dag då varje kraftansträngning kräver otroligt mycket. Inte optimalt när mycket ska göras. Skulle precis sätta mig och göra lite nytta, till exempel ta reda på varför jag fått TVÅ elräkningar den här månaden. Visade sig att jag betalat grannens elräkning..
 
Och visst det är inte hela världen. Finns mycket värre som kan hända, men förstår ni hur mycket jag har fått kämpa för att överhuvudtaget slå mig ner och titta på de där papprena!? Och så visar det sig att jag måste klä på mig, gå upp för trappor, ringa på hos någon jag knappt känner och förklara hur slarvigt jag tittar på räkningar. Hur ska jag kunna motivera mig själv till att göra det en dag som denna? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0