Mitt musikår 2015

Såhär har året sett ut genom fantastiska spotify. Tänkte det kunde vara kul att se vad som vanligtvis finns i mina öron då jag själv tycker att musiksmak säger så mycket om en person.
Började året med Schampoos Don't Call Me Babe. Låter ju som en riktig kick-ass-start
 
John Mayer blev artisten som jag lyssnat mest på, tät följt av Anna Johnson, Pentatonix, Anna Bergendahl och Sara Bareilles
 
Årets mest spelade låtar blev inte helt oväntat Let's Go Searchin', Valentine och Love You Long Time. Tipstipstips på dem förresten
 
Det här var intressant då jag alltid brukar svara att jag lyssnar på allt möjligt när någon frågar. Tydligen är jag en ganska enspårig poptjej
 
Lyssnade på musik i 16 000 minuter eller 11 dagar i streck. Tycker det låter som förhållandevis lite. Vad har jag gjort resterande 338 dagar som hittills passerat? Antagligen pluggat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0