Stockholmsslut och Kalmarbörjan

Nu är jag tillbaka i Kalmar efter en underbar vecka i huvudstaden. Förutom bra konsert, drömmiga höstpromenader och familjemys har jag även träffat busiga brorsbarn och sett musikalen Livet är en schlager. Går det att ha en bättre vecka?
 
Slutsession av musikalen. Då fick en ta kort. Hela ensemblen hade precis sprungit ut här. Det var egentligen meningen att jag skulle få ett kort på allihopa men tog minsann ett tag att starta mobilen igen.
 
Sprang på kanske största lövet jag sett när jag var på väg till bussen. Stort va? Tänk på att jag har stora fötter också!
 
Väl hemkommen serveras makaroner och köttbullar av min fina kock. Hur fint? Sjukt underskattad mat det där. Kanske min favoriträtt när jag tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0