Ibland tar det lite tid

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men det är dags att klippa av håret. Dels är det väldigt slitet men har planerat att kapa av mer än det slitna faktiskt. Långt hår är mest i vägen numera. Varken praktiskt när man ska plugga eller hångla. Dessutom är det hårstrån ÖVERALLT! Helt otroligt att jag fortfarande har något hår kvar med tanke på hur mycket hår som inte befinner sig på huvudet längre.
 
Dock har jag tänkt på detta sedan början av november. Det går alltså inte så fort för mig att ta tag i saker ibland. Får väl ha som nyårslöfte att få håret klippt. Det borde gå att hålla det löftet. Kommer antagligen panikspringa till närmaste frisör den 29e december eller något.
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi är 5 tjejer på 18 år och under sista terminen i gymnasiet kommer vi lägga ner mycket tid på att jobba med ett volontärarbete tillsammans med djur. Ni ska få följa med oss under denna resa, från start till det att vi når vårt mål!

Ha en trevlig helg!

2014-01-17 @ 21:30:11
URL: http://ungdomsvolontarerna.blogg.se/
Postat av: VERONICA

Åh vad långt och fint hååår! :) Kram

2014-01-26 @ 14:51:06
URL: http://vveronicas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0