Hejdå retuschering

Visst finns det alla möjliga appar. Det finns bland annat en app som sminkar dig. Åtminstone din bild. Man slipper alltså sminka sig innan fotografering, och kan istället låta appen sköta jobbet.
 
 
Lätt som en plätt! Sparar både tid och produkter.. och skammen att någon skulle se dig osminkad för GUD FÖRBJUDE!!!!!!!!
 
Min favoritfunktion med denna app är ändå inte låtsassminket. Appen kan nämligen ändra ditt leende, din ögonstorlek o.s.v. också. Därför går det att göra bilder som de här nedanför.
 
 
Just nu min roligaste hobby
 
Ska förresten slänga in ett försenat nyårlöfte och låta bli att retuschera bilder på mig själv från och med nu. Redigering i form av förstärka konstraster är okej men den där stora finnen som säkerligen dyker upp på näsan när jag ska ta bild, den får stanna kvar. Dags att sluta fejka nu! Skäms över att jag fejkat en perfekt hy så pass länge som jag gjort. Avskyr de där ouppnåeliga skönhetsidealen som vi har, så det bästa jag kan göra är väl att strunta i dem?

Kommentarer
Postat av: The Revolt

Tycker faktiskt bilden du inte redigerat med appen var den som såg bäst ut, om jag ska vara ärlig :O

2014-02-06 @ 21:10:13
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0