Appen som jag inte kan få

Det är ju så att jag är hemma i Stockholm just nu. Jag tar en paus från sjungandet genom att.. sjunga. Igår fick jag låna syrrans iPad för hon sade att hon hade en häftig musikapp och OM HON HADE. Jag satt med den hela dagen. Glömde äta mat. Jag gjorde en massa vokalarr med mig själv. Det kan vara så att jag saknar skolan lite väl mycket, ja. 
 
Jag har skrivit ett körarr på en låt. Jag hade inte någon aning om hur det skulle låta, då jag bara skrev det i noter. Tack vare den app som jag älskar så fick jag reda på det. Jag sjöng alla stämmor, en efter en, och satte ihop. Det var häftigt att kunna göra så!
 
Vad är det då för underbar app jag pratar om? GarageBand heter den. Man kan spela massor med instrument som finns också, och sätta ihop. Helt underbart! Den kostar dock 40 kronor men SÅ VÄRT! Det stora problemet är att appen inte finns till Andorid, utan bara till Apple. Det är synd. Skulle verkligen vilja ha den.

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: låter underbart!! :D haha men liiite dåligt ja att de förstörde överraskningen så ;) Kram

2013-02-20 @ 16:27:22
URL: http://tinkerbella.se
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: låter underbart!! :D haha men liiite dåligt ja att de förstörde överraskningen så ;) Kram

2013-02-20 @ 16:27:22
URL: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0