Nytt ord: Sjungrig

 
Det här tänkte jag ju skriva om för ganska länge sedan men glömde bort mitt genialiska ord. Kom på det först nu igen när JAG VERKLIGEN ÄR SJUNGRIG! Ni vet när man är så hungrig att magen skriker? Så är det! Fast istället är jag så sjungrig att hela kroppen skriker. Får ta mig en liten abstinenssläckare ikväll för att slippa spricka.
 
 
Jag fick i alla fall fina kommentarer i augusti som går att trösta sig med nu i december till och med. Det är bra. Dessutom känns det som att pluggandet ligger i fas och snart är det faktiskt lov. Så himla skönt det ska bli!
 
Och sedan när sjungrig kommer med i ordlistan, kom ihåg vart ni såg det först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0