Spenderar min lediga tid hungrig

Här har man slutat jobba och det känns inte alls lika sentimentalt som jag hade föreställt mig. Eftersom jag skrev upp mig på vikarielistan och de redan undrade om jag kunde jobba idag lär det inte vara sista gången jag sätter min fot på den förskolan. Dock tackade jag nej för att jag behöver vara ledig.

Jag ska göra allt det jag inte hunnit göra under dessa sex månader med 40 timmars arbetsveckor. Jag har längtat ihjäl mig ibland, men mina lediga dagar börjar inte sådär underbart som jag hade hoppats på. Här sitter jag och har varit vaken sedan nio och har bara druckt två glas juice. Jag var fruktanvärt magsjuk inatt och fick inte ens behålla vatten. Nu känns det dock lite bättre och juicen har fått stanna kvar där den ska vara men jag vågar inte äta riktigt än.

Jag har dessutom inte haft internet på några dagar och fick beställa ett nytt modem men nu har jag fixat internet ALLDELES SJÄLV. Inte illa. Även om jag inte kan göra det jag tänkt göra idag så kan jag ändå kanske plocka bort min jul. Det kanske är på tiden?

Kommentarer
Postat av: Magda

men åh typiskt att sjukdomar tittar fram när man är ledig :( men skönt att du kan vila ut nu iaf. krya! <3

2012-02-09 @ 17:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0