Hur går det med Elin?

Ni kanske undrar hur det går med flickan som slutat jobba. Vad gör hon för något nuförtiden? Har hon hittat ett nytt jobb? Varför skriver hon inte? Hon måste vara väldigt upptagen.

Jag förstår att ni är nyfikna. Jag har ju inte berättat något om mina framtidsplaner, och håller dem nog hemliga ett litet tag till. Iallafall några. Jag har inget jobb just nu. Jag kan berätta att jag trots det håller mig sysselsatt. Idag har jag till exempel varit i badhuset och simmat 2500 meter med en paus vid 1000 meter då jag tittade om någon snott mina kläder, eftersom att mina nycklar + lås ligger hemma hos Natalie. Det var ingen som hade snott dem. Tänk vad jobbigt om någon snodde allt man äger när man är iklädd bikini. Endast bikini. Vilken mardröm.

Jag borde inte åka till badhuset själv för jag ÄLSKAR att vara i vatten. När jag har sällskap till badplatser är det ju alltid någon som sätter stopp och säger "Nu går vi upp". Det gjorde ingen idag. Jag badade i flera timmar. Sedan åkte jag till körskolan och pluggade teori. Jag trodde att jag skulle ha typ max tre fel. Jag hade 17 fel..
 
När jag kom hem bjöd pappa på pannkakor och sedan drack vi vårt drickvaccin mot kolera för det bör man göra NÄR MAN SKA TILL THAILAND. Japp. Vi åker i mars. Och imorgon åker vi till Värmland.

Kommentarer
Postat av: Magda

omg!!! thailand!! du kommer ju vara en PEPPARKAKA när du kommer hem, vi kommer typ inte kunna vistas i samma rum för att alla skulle bli så bländade av mig :'( och vad duktigt simmat! och ha så kul i värmland <3 <3

2012-02-24 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0