Sista inlämningsdagen för rester

Idag var det sista dagen att lämna in saker innan betygen kan sättas. Jag har lämnat in nääästan allt. Hmm.. tror dock inte att det är så seriöst med den där sista dagen. De bara sa en dag så att de skulle hinna med alla  uppgifter. Om det kommer in något lite senare tror jag att de förstår. Vad ska vi annars göra i två veckor? SHIET! Lite mer än två veckor kvar till studenten! Usch så fort det går. JAg har iallafall pluggat ihjäl mig de senaste dagarna. Jag gick liksom och väntade på motivation halva terminen. Mitt tips från mig är att inte göra det.

Jag gjorde klart min projektrapport och en ljudtekniksuppgift idag. Ljudtekniksuppgiften har jag och Natalie jobbat på jättelänge. Vi har gjort en såkallad radioteater som ett inbrott. När man lyssnar på vår inspelning är det alltså som att man utför ett inbrott. Vi dödar en hund och tejpar fast en tant. Alla måste väl få ut sin galna sida på något sätt? Innan den här veckan började hade jag åtta uppgifter att lämna in.

Idag har jag kvar följande:

  • Arbetsmiljörapport. Jag ska typ intervjua några anställda på en arbetsplats och göra en analys av deras arbetsmiljö
  • En bokanalys på engelska
  • Förklara vissa begrepp på ljudtekniska som är ett väldigt speciellt språk

Gör jag dessa grejer för jag minst G i allt. Förutom religion förresten men det vill jag inte ens behöva tänka på (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0