En lyckad kväll på Rockville i Trångsund

I fredags var jag enda borta i Trångsund och hängde. Det tog en timme att åka dit. Anledningen till detta var att min kära vän Natalie hade sin första spelning med sitt band. Som det trogna fan jag är tog jag mig enda dit alldeles själv. Det var fyra band som skulle spela. Natalie and the Skippy Hoppers, som är deras namn, spelade först. De var mycket duktiga. Jag är riktigt stolt över dem :D Band två var också sådär bra att man blev alldeles glad. De hade jättebra texter med både bra budskap och rim. De påminde lite om Lars Winnerbäck.

Band tre var OCKSÅ bra! Tre i rad liksom. Wow! Sångaren hade verkligen talang. Band fyra då? Jorå. Så vackert så vackert. Band fyra hade sååååååååååååååå fina stämmor att man blev alldeles avundsjuk. De satt där på scenen med lite gitarrer och bara varandra. Det var jättefint. Ett perfekt avslut på en lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0