Lite sent ute till beach 2011 dock

Idag köpte jag ett gymkort! Även jag har följt strömmen angående träning. Jag köpte kort på fitness24seven. Jag binder mig till dem i ett år och betalar 169 kr/månad. Bra deal tycker jag. Gymmet var mycket fräscht och jag bor precis i närheten av ett. De har öppet dygnet runt, så jag kan gå till halv fem in tha morning om jag vill. Det är fingeravtrycksläsning. Fett hi-tech! Jag och Natalie, som också köpte gymkort, tränade idag också. Det kändes superkul! Det var inte alls meningen imorse, men spontanitet är bara mysigt. 

Visserligen är ett år väldigt lång tid. Kan hända att jag tappar lusten, men jag tror att jag är tillräckligt mån om mina pengar att jag kommer gå dit just för att jag betalar. Dessutom kan vi peppa varandra, jag och Natalie (: Det kommer att göra mig gott. Jag har faktiskt väldigt dålig kondis till exempel. Förhoppningsvis blir den bättre. I hela mitt liv har jag kunnat äta vad jag vill utan att det märks ett dugg. Jag har bara växt på längden hela tiden. Helt plötsligt är det inte så längre. Gymmet kanske kan göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0