ES3Ms Mortal concert imorgon kl 19

Imorgon ska fina ES3M ha en konsert. Jag ser fram emot konserten JUST NU. Det har gått i perioder. Ibland har jag bara velat spy över hela projektet men nu kan jag knappt vänta. Det är dock lite dålig planering eftersom det har gått ett helt lov sedan vi övade men jag tror att det går bra. Jag kan mina delar iallafall. Jag HOPPAS att klassen kan sina. Jag ska sjunga Children of the Grave som Black Sabbath vanligtvis framträder med. Jag ska även sjunga Woman in Love som Barbara Streisand har gjort känd. Det känns bra.

Sedan ska jag sjunga Friends, Lovers or Nothing som älskade JOHN MAYER skrivit och framträder med. Jag ska sjunga en John Mayerlåt! Det är dessutom slutlåten. Helt konstigt. Jag hoppas att publiken inte har hört hur John Mayer sjunger den. Man vill inte gärna bli jämförd med John Mayers i princip felfria röst, må jag säga. Jag är VÄLDIGT smickrad över att jag får sjunga låten. Det var några i klassen som ville göra en extra låt och satte ihop en egen ensemblegrupp och ger MIG den stora äran att få sjunga, av alla duktiga sångerskor vi har. Det var möjligtvis det mest smickrande ögonblicket i mitt liv. De tror att jag kan göra en John Mayerlåt bra! De måste tycka att jag är åtminstone lite duktig, utan att bara säga det för att vara snälla. En bättre bekräftelse kan man ju inte få. Jag blir så glad när jag tänker på det! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0