Musikalen hit och musikalen dit

Allt handlar om musikalen. Jag tänker på den hela tiden, jag drömmer om den, jag har ingen tid till annat. Jag vaknar på morgonen, åker till skolan, repar på musikalen, kommer hem och går och lägger mig på en gång. Hela veckan har jag slutat 22:00. Det är tufft men det är såååå underbart! Det är så roligt! Imorgon ska vi ha genrep för skolan och på fredag är det PREMIÄR! Jag är jättetaggad! Alla är så duktiga! Det är så härlig stämning och alla bara säger "SHIT! Vad duktig du är" "Du med! Jag älskar din röst" typ. Dessa konversationer hörs stup i kvarten från alla håll till alla och det är jättehärligt! Vi hade mask och kostymrep idag! Det gick jättebra! Jag älskar min mask och kostym! Det känns så rätt. Dock för jag inte ha mina armband. Det är jobbigt. Jag känner mig helt naken utan dom.. men jag ska bearbeta det. Armbanden är Elin. Kim, min rollfigur, har inga armband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0