Hemtrevligt och efterlängtat söndagsmys

Jag är nu hemma från Nacka! Jag har ochförsig varit det i nästan tolv timmar. Nåväl. Jag hade det mycket trevligt! Lite ont i ryggen efter hårda sängar och avsaknaden av godis på melodifestivalfinalen var något att kämpa med. Annars är allt bara bra! Vi har upplevt de mest otroliga workshopsens inom körsång. Det var helt underbart! Vi har även planerat inför kommande evenemang, Norbusang! DE har planerat, JAG har mest lyssnat. Jag är fortfarande förvirrad över hur allt hänger ihop. Vi ska utbildas i mötesteknik i framtiden är det tänkt. Det känns som en användbar utbildning för mig.

Söndagen har mest gått åt till att äta upp pappas fika, skratta åt Rebeccas underbara blogginlägg I PLURAL och titta på tv. Jag har även börjat läsa en bok! Jag har aldrig tid att läsa annars... eller jo, visserligen har jag tid men jag gör det liksom inte. Jag har iallafall börjat läsa 14 år till salu. Ingen bok som gör en lycklig precis, men jag finner den intressant.


Typ den enda bilden jag tog i Nacka. Alla hade bråttom till bussen och dumpade alla nycklar i vårt rum. Förresten, väldigt väldigt praktiska nycklar. Stora, tunga och klumpiga. De får inte plats någonstans! Men det är inte heller svårt att tappa bort dem.


Det är mysigt med tända ljus


Min söndagskväll bestod av detta

Det har tagit mig över en timme att skriva det har lilla inlägget. Vad är det för fel på min dator? Lilla älsklingen är lite sjuk tror jag. Jag hoppas verkligen att det blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0