Jag har ju inte berättat klart om 2009 än

I tisdags skulle jag ha shoppat loss på mellandagsrean hade jag tänkt. Dock kom det upp ett erbjdande som jag inte kunde tacka nej till. Jag drog in till stan med Christoffer och Innokentij. Vi gick till Musikbörsen. Det var najs. Kenti visade upp sina basskills. Vi hittade en rolig synt med jätteskumma ljud. Vi var inne på skivbutiken Bengans och alla hittade något köpbart. Jag köpte den nya Switchfootskivan Hello Hurricane och Taylor Swiftskivan Fairless som jag redan nämnt. Jag hade sovit lite för lite, eller för mycket. Det medför vissa konsekvenser, men det fick de tåla. Jag vet inte vad vi gjorde mer. Vi skulle till någon japansk butik någonstans långt borta. Den var stängd HAHA! Fast lite synd för mina två japanälskande kompanioner. Vi gick tillbaka den roliga vägen precis bredvid bilvägen så man kunde skrika jättehögt utan att det märktes. Man kunde sjunga också. Väldigt högt. Väldigt.

Vad gjorde vi mer? Vi åt på Max. Nu ska jag bannemej komma ihåg att det är Originalmål jag äter. Jag kommer aldrig ihåg det. Max hamburgare är så mumsiga! Pommes friten är dock mindre mumsig, men den går ned den med. Vi lallade runt i Kulturhuset som vanligt också! Det brukar aldrig vara folk där vi brukar hänga men nu var det fullt. Annat folk har upptäckt det vackra. Typiskt. Jag skulle röra mig runt lite på H&M rean i stan eftersom jag nu skulle missa rean totalt eftersom min mellandagsreadag försvann. Jag tog ett varv på H&M, stod i lååååång provrumskö och vägrade kassakön så jag köpte inget. Vi var inne en sväng i nördbutiken Dragon's Lair (tror jag att den heter) och sedan drog vi hemåt.


Jag dog här


Shit pommes! Den där vågade inte Stof äta


Några var lite modigare än mig och hoppade upp ovanför rullbandet


Jag är bäst på att ta hoppbilder


Skobild
och jag har inga vinterskor och det suger D:


Jag diggar bilden =D


HAHAHA!
Självutlösare på två sekunder, yeah right!


Kommentarer
Postat av: sandra

STOFFE!! :D <3

2010-01-10 @ 01:47:12
URL: http://sassys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0