Årets största förändring

Varje år får alla mina tio kusiner på mammas sida varsin tomte av mormor. Jag har fått en tomte enda sedan min första jul och varje år ställer jag fint upp dem i mitt rum. Alla tomtar är olika. Det är spännande att se hur tomten ser ut detta år. Tjock? Med skägg? Liten? Bärande på något? Varje år har jag fått en tomte av mormor. Varje år.

Iår fick jag en snögubbe. EN SNÖGUBBE! Känslorna är blandade. Varför fick jag ingen tomte? Är alla tomtar slut nu? Var jag inte värd en tomte? Ska min nya, väldigt söta, snögubbe få stå med mina tomtar? Eller kommer snögubben känna sig utanför? Jag är fortfarande chockad och förvirrad.


Men välkommen till gänget snögubben. Jag hoppas att du ska trivas (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0