Det är sista chanserna nu innan det är för sent

Den här veckan ska jag vara Miracle woman. Jag ska minsann ta tag i mitt liv nu.

Detta ska jag hinna med:
- Skriva tidningsartikelgrej
- Komplettera medeltidsprovet jag failade så sjukt mycket på
- Skriva klart brädspelsfrågorna
- Börja skriva en fördjupning om en epok som jag ska välja
- Skriva en engelskagrej som är skitjobbig
- Prestera sjukt bra på terminsuppspelet
- Skriva ut alla låttexter till musikalen
- Lära mig alla repliker till musikalen
- Öva på gitarrläxan och få Janne att tappa hakan
- Skriva i träningsdagboken.. vilket innebär viss träning (promenader..)
- Lära mig nya verser på En värld av vänner och öva det på söndag i Stadshuset

Jag MÅSTE klara detta! Det finns inga om och men längre. Det innebär att jag inte ska röra datorn utan att vara klar med dagsplaneringen. Det lär inte bli så mycket dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0