Är estetiska programmet slappt? HELL YEAH

När jag skrev senast skulle jag precis äta. Jag åt och sedan drog hela familjen iväg till kyrkan och röstade i kyrkovalet! Därmed blev jag av med min rösta-i-val-oskuld. Pappa dokumenterade genom att ta kort på mig när jag satt där bakom skynket. Vi smet in på "Vi" (som förresten inte borde lämnat "vo") och köpte ett glasspaket fast dom precis hade stängt. Bra att personalen var trevlig. Efter glassköpet och jag, mamma och syster till min käre bror. Vi blev irriterade på hans fyra tvkontroller. Varför fyra liksom? Vi försökte höja volymen (fail) och byta kanal (ännu failigare) men till slut löste vi det. Vi åt glass och tittade på "Ensam mamma söker". Väldigt vad rumpfixerade de var i detta program. Dåligt tycker jag. Jag hittade en vit skjorta som jag behöver till musikalen så då var det löst. Bror hade en spikmatta! Ni vet den som går på reklamen? Med tröja på kändes det inte så mycket men utan tröja kändes det som att det brändes typ! Inte skönt men det ska tydligen vara bra ändå XD

Tips på spikmatteanvändning:
Stå inte på en spikmatta utan strumpor
Stå speciellt inte på en spikmatta med fot utan strumpor
Stå verkligen inte på en spikmatta på en strumplös häl!
Inte på en strumplös tå heller
Kind mot spikmatta är mysigt...
...sålänge man inte trycker
Näsa mot spikmatta = smärta
Rumpa mot spikmatta känns inte om man inte hoppar upp och ned
Att hoppa upp och ned är inte att rekomendera

Vi lekte med utkikshålet i dörren ni vet. Fy vad ful men är när man står där HAHA! Det var kul. Vi åkte hem sedan och tittade på Comedy Fight Club. Jag ÄLSKAR Tomas Järvheden. Han är kung! Jag tänkte gå och lägga mig innan jag skrev det här men sedan insåg jag att jag är ledig imorgon! Jag är ledig hela veckan faktiskt. Om du har missat att det är höstlov? Nej, det har du inte. Min skola har bara ett random lov från ingenstans. Inte mig emot! Jag gillar dessa random lov. Det kommer bli ljuvligt! Det passar perfekt också eftersom jag fyller år på onsdag! Dessutom är det musikal på fredag (JISSES AMALIA) så då skulle jag behövt ta ledigt. På torsdag har vi också genrep så det är också en viktig dag. Så underbart skönt att man bara kan fokusera på musikalen dessa dagar. JÄTTEUNDERBART! Nu tror jag ändå att jag ska stänga av datorn och kanske se en film. Det blir toppen. Sov gott alla människor som inte har lov. Ni bör ju gå och lägga er nu. Det behöver inte jag. MOHAHAHAHAHAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0