O Fortuna velut luna statu variabilis

Detta är en vecka fylld med massor. Jag har inte varit såhär aktiv på väldigt länge. Jag har inte haft tid att sitta vid datorn. JAg har inte haft tid att tänka. Jag är bara väldigt uppspeedad och hinner inte ta in allt som händer tyvärr. Varför händer allt samtidigt? Jag skulle gärna sprida ut allt lite mera.

Måndag: Uppträdande på Soppteatern
Tisdag: Först var det skola och sedan gjorde jag läxor. Jag fick förresten sluta klockan 11:00 istället för 16:45. Lycka. Först hade jag håltimme. På gehörs-och-musikläran behövde jag bara lämna in ett papper eftersom jag är en lektion före alla andra. Gitarren var inställd eftersom läraren skulle på något möte och Idrott och Hälsa B var också inställd för att vi hade bestämt det förra lektionen. Awsm! Jag satt ändå i ett rum och jamade med Jennifer till klockan ett. Trots att jag slutade så tidigt hade jag mycket läxor att ta igen.
Onsdag: Direkt efter skolan hann jag bara snabbt hem och sedan åkte jag iväg mot Globen. Jag var på julshow med Ellinor som jag inte träffat på alldeles för länge. Bl.a. uppträdde Jill Johnson, EMD, Brolle, Moneybrother, Mark Levengood, BWO. Det var tyvärr inte så bra dock. För lite jul och för mycket Elvis.
Torsdag: När jag kom hem från skolan hann jag bara äta och sedan åkte jag till Kungliga Musikhögskolan och övade inför Carmina Buranaföreställningen som är imorgon. Päronen hämtade upp tyskar som bor hos oss över helgen. Dom är jättetrevliga! Vi har värsta kontakten =D
Fredag: Idag hade jag tagit ledigt från skolan. Carmina Buranaövningen började strax före tio på morgonen. Vi övade fram till tre med lunch däremellan. Vi hann vara hemma en timme och sedan skulle vi till Subtopia med de andra tyskarna och värdfamiljerna. Det bor tyskar hos oss för att de är med i uppstättnignen av Carmina Burana ifall jag inte nämnde det. Det var mycket trevligt. Sedan var den dagen slut.
Lördag: Två föreställningar i Botkyrkahallen. ALLA BILJETTER ÄR SLUT!
Söndag: Fika med Sofie och Erika om jag hinner. Annars vinkar jag bara av tyskarna och vilar inför kommande vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0