Det kunde få inträffa när som helst! NÄR SOM HELST! men INTE just precis nu

Jag har tappat rösten! JAG KAN INTE PRATA! Jag kan inte säga något alls. Vad som är värre är att jag inte kan sjunga. JAG KAN INTE SJUNGA! Varför är nu det så hemskt? Joo... jag har bara musikämnen i skolan för tillfället vilket är det roigaste som finns, men vad är det för mening att ha dem om man inte kan sjunga !? Dessutom har jag konsert med kören, Triple & Touch och skolbarn från Afrika imorgon. Jag har skolkonsert på tisdag! DAMN! Varför!? Åååh! Jag måste spara min röst. Om fem minuter har jag ensemble. Jag ska sjunga... men kan inte. Jag borde inte... eller jag kan ju inte så det är inte så svårt att låta bli. Jag ska lära mig en ny låt idag som jag ska sjunga på tisdag. Hur fan ska jag kunna lära mig den? Jag måste få sjunga. Jag kan inte bara lyssna.. eller joo.. men jag lär mig inte så. Jag funkar inte så. Vaknade utan röst. Trodde att det skulle gå över efter min stora varma kopp te men nej. På dans och rytmiken fick jag en skrattattack. Det är underbart med skrattattacker men DET GJORDE ONT att skratta! Fy, vad deprimerande. Våran klappcanon (La duela) kommer bli succé på tisdag. VAD BRA VI ÄR! (om VISSA kan komma ihåg NÄR det ska klappa och inte) Haha :D men jag har tappat rösten... och missat våffeldagen... nåja... mina problem är inte så mycket större än såhär. Det är ju bra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lina

du kan joina min depp klubb! (Y) men jag tror inte att du platsar än, man måste ha år av erfarenhet... typ X''D

2009-03-26 @ 14:56:13
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0