A walk to remember och Switchfoot <3

Jag sitter här och gråter HHA XD Nu kan man ju lägga ut hela långa filmer på youtube. Dock är det in delat i parter. Det gör inget. Det jobbiga är bara när klippet är slut, och man måste byta till nästa del, just när det är som mest spännande. Jag såg A walk to remember! Jävla underbara film :D Jag älskar den. Jag älskar den verkligen. Så fort jag hittar den i någon butik ska jag köpa den. På en gång, men det var inte meningen att jag skulle se filmen. Jag lyssnade som vanligt på älskade Switchfoot på youtube (eftersom jag inte kan få tag i låtarna) och så hittade jag ett klipp med A walk to remember med Switchfootmusik i bakgrunden! Ni vet, sådana filmer man kan göra, höhö. Jag var tvungen att se klippet och sedan var jag fast! Jag hittade klipp 1 och började därifrån. DET ÄR JÄTTEMKT SWITCHFOOTMUSIK I "A WALK TO REMEMBER!" Det är underbart! Tänk att de slagit ihop det absolut bästa bandet i världen med en utav de bästa filmerna i världen! Vilken UNDERBAR kombination :D:D:D:D:D:D

Jag vet egentligen inte om jag mår bra av att se den här filmen. Det är så deppigt efteråt XD men jag älskar filmen anyway. Väldigt mycket. Otroligt mycket. Jorå, jag mår bra. Filmen är underbar. Landon är underbar. Tänk om alla hade varsin Landon. Vad lätt allt skulle vara ^^


Man gråter när den här låten spelas

http://www.youtube.com/watch?v=yBkxm7XVrRs <-- min egentligen favorit,
men användaren vill inte att man ska kunna sätta in den på sin blogg typ D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0