Min söndag i bilder

Jag har inte berättat om söndagen än. Det tycker jag att jag borde göra. Här är söndagen i bilder. Det kommer bli många kan jag säga med en gång. Sedan skriver jag en liten text om den i ett annat inlägg. Fråga inte varför för då kommer jag bara säga därför


Elin på väg till Körnstorp och hennes min är inte seriös måste jag påpeka för er som inte känner mig


Lika!? Elin och syster


Vi skrattade länge åt den här bilden...


Det är systers solisar


Det skulle se ut som om jag sa "Jooooo" och syster "Neeeee".... fail


Pappa och mamma =) <3


Söt bro


Söt groda


Söt skalbagge (?)


Jättevacker badplats väldigt skyddad


Det var jätte varmt i vattnet
Vi borde badat tog inte med oss varken handduk eller badkläder =(


Vattnet läcker in tror jag... och solen också


Den skylten har stått länge


Vacker bild
tycker jag


Mariefred och såg ångtåg


Eh?


Våffla på Blå katten
och vi fikade där också


Coolt gjort med moroten på systers räksmörgås


Awww söt bild =) Mamma och pappa, bror och Carita


Carita och bror gick på spåret
Det var smalt och svårt


Gripsholms slott! Där inne har jag sjungit för drottning Sivlia bland annat, bara så ni vet


Swinging in the sun


Majs framför Gripsholms slott


Gripsholms slott


Systrar sitter på en önskebrunn


Vår offeciella systermin
igen


Majs! Jag diggar bilden


Bara ingen skjuter


I öppningen sitter pappa och väntar.
Det ser men inte men nu vet ni det ändå


Syster är vakt


Elin är eh också vakt ?


Systrarna förnyade sin löften om evigt systerskap
och så gick vi runt heeela ön


Elin alldeles själv på kärleksholmen


Märks  det vilken del som en utbyggd? Svar: Ja.
Lägg märket till det snea fönstret eller vad det är

.. och sen dog kameran..

Kommentarer
Postat av: clementine :)

VILKA FIIIINA BILDER :D seriöst :o



sv: haha svart hår är så tråkigt:(((

2009-06-03 @ 11:26:24
URL: http://csof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0