Majsimajsi

Nu drar jag till Sofie! Hon har ju fyllt år så vi är några stycken som tillbringar natten hos henne. Det ska bli riktigt skoj! Jag har inte träffat Sofie på 100 år (kanske överdrev en aning) så det ska bli askul! Elli kanske också skulle komma och henne har jag verkligen inte träffat på 100 år (ingen överdrift). Saknar mina små flickor <3 Nu ska jag dra iallafall. Bussen går 15:42. Bäst att vara i tid. Det kan ju vara tidigt ibland D: En gång var bussen typ sju minuter tidigt. Jag blev så jävla sur. Bäst att jag går nu. Kommer hem imorgon eftermiddag tror jag. Farväl

Kommentarer
Postat av: María

sen när man har bråttom och e sen e bussen konstigt nog ALLTID sen

2009-07-01 @ 18:20:28
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

100 år :O

Det var som....ja.



Sv: Bra! Var rädd. Haha.

Nej, jag är rätt snäll faktiskt.

Ärligt talat. =)

2009-07-01 @ 23:29:56
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0