Jag är pigg som en gris i england

Sitter här halv fem på morgonen. Solen har precis gått upp. Det var jättefint att se. Himmelen var helt rosa. Sedan var det aprikosfärgad. Ungefär som mina tapeter. Inte för att det säger så många något meeeen ändå. Jag har det trevligt här framför datorn tillsammans med Westlife och en annan Elin (Y) Jag har tittat på Westlife-videos i över två timmar. Ååååh! Var helt såld på Westlife när jag var kanske 11 år. Gick på alla konserter i Sverige.. typ. Hela min garderob var full av Westlifeposters. Jag var helt förälskad i Shane Filan, haha. Det var tider det! Ni tittade jag på gamla låtar och videos. Vilken nostalgi! Åååh! Mina små älsklingar! Skulle ha lagt upp en video med någon låt men kan inte välja. Laddar jag upp en måste jag ladda upp fem till. Då är det ingen ide. Jag har ingen direkt favoritwestlifelåt. Alla låter ganska lika egentligen XD men ändå. Jag kan alla texter på de gamla låtarna. Nu, såhär på äldre dagar, förstår jag ju tillochmed vad dem betyder HAHA. Faktiskt... det är mycket som jag har fattat nu som jag inte förstod då, under den värsta perioden. Den värsta perioden = Jag planerade mitt och Shanes bröllop.. typ.


Hittade en bild från efter en Westlife konsert 2004. Jag, Therese och Madelene
Den där hatten köpte jag. Jag har kvar den XD
2004 var förresten var värsta över. Skulle inte gått på konserten om vi inte fått fribiljetter =D


Titta vad jag grävde fram! HAHA






Foton tagna 04:59 XD

Fast egentligen hade jag inte alls tänkt att det här inlägget skulle handla om Westlife. Det var inte tänkt att handla om någonting alls. Tänk så det kan gå. Även fast det var över fem år sedan jag drömde om Westlife varje natt så känner jag fortfarande hur hjärtat dunkar snabbare när jag ser dessa videos. Jag kanske drömmer om Westlife inatt igen (eller blir mer på morgonen..) Den andra Elin har nu gått och lagt sig så den här Elinen som skriver det här just nu kanske också borde göra det. Även fast jag är hur pigg som helst! Skulle säkert kunna dygna men fy vad deprimerande att dygna själv XD Kommer säkert decka så fort jag lagt mig i min säng förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0