Jag måste ändå ladda upp detta känner jag

Nej, nu måste jag ändå ladda upp vissa videos! Även om ingen kollar på dem vill jag ha dem i min blogg, så att jag själv kan titta om jag skulle känna för det :'D Kan berätta lite om mina minnen av dessa låtar som betyder EXTRA mycket för mig.


"How am I supposed to leave you now when you looking like that"
ÅÅÅH! Jag var så kär i den här låten. Jag gjorde en dans till den här XD Jag tyckte att jag var så cool!


This love is unbreakable
Ååååh! Min tröstlåt i över ett år. Den betyder fortfarande mycket för mig.


I wasn't meant to love like this.. not without you
Även denna låt tröstade jag mig med när jag var ledsen. Den här låten kom efter Unbreakable på min skiva XD


Såååååååååååååå jäääääääääävlaaaa fiiiiiiiiiiin bara <3333 (den video som Brian är snyggast i) (A) (och marks fulaste...) (A) Kunde dock inte ladda in den riktiga videon här


Jag äääääälskar videon XD Alla är så sööööta <3333 XD
0:57 - 1:03 SHANE !!! <333 SÅ JÄVLA SÖT XD
1:34 - 1:40 BRIAN OMG <3333
2:30 - 2:33 BRIAN IGEN FYFAN VAD SÖÖÖT XD
2:37 NICKY FYFAN VAD SÖT MAN KAN VARA! OMGOMGOMG <333
2:52 HAHAHAH BRIAN <333
3:28 SÖÖÖÖÖTA ALLIHOPA NÄR DOM HOPPAR RUNT! JAG DÖÖÖÖR SPECIELLT SHANE PÅ 3:32 och 3:38 <333
Vilken tönt jag är...


Världens näst bästa text! En gammal Westlife låt som jag inte gillat så mycket förrän jag började förstå vad dom sjunger. OJ vad jag känt igen mig många gånger =p (HAHA gammal video!! KOLLA BRIANS OCH KIANS HÅR XDXDXD) Förresten så var det något fel på min brända skiva så den här låten stannade 3:17 precis när de sagt "will".. och jag som avskyr när man stoppar låtar mitt i

Sa ju att det skulle bli många videos om jag började ladda upp XD Här har ni iallafall det bästa Westlife gjort (enligt mig). Kanske glömt någon viktigt låt men det gör inget. Det blir nog mest jag som påverkas av det liksom. Tror inte det finns någon som kommer att orka se alla dessa. Nu ska pappa upp om tio minuter. Kanske vore bra om jag var i säng då. Det tror jag. Dock är jag jättehungrig och jag äter inte på tio minuter.. Kanske får gömma mig eller ngt XD Det löser sig. Ni kan ju lyssna på Westlife tills jag vaknar *tummen upp* <3


Kommentarer
Postat av: sara

gilalr den första massa :D

2009-07-06 @ 13:51:25
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Elis

Tja! Jag är en kille på 15 år som ska bli pappa. Vill du veta mer så gå in på: http://stockholmselis.blogg.se ! Hare bra!

2009-07-06 @ 14:57:41
URL: http://stockholmselis.blogg.se/
Postat av: micaela

Westlife :)<3



svar; haha, nej men ska till stan på onsdag tror jag ;)

2009-07-06 @ 21:19:11
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: clementine

hahahhaha WESTLIFE <33333333333333333333



sv: jag vill inte heller att jag ska bli 16...:(

2009-07-09 @ 14:29:14
URL: http://csof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0