Blandade känslor idag, men mest på ett bra sätt :D

Idag gick jag upp klockan elva, precis som jag hade tänkt fast jag låg typ en halvtimme och väntade på att klockan skulle ringa. Jag ville ändå inte gå upp men när klockan ringde gick jag snabbt upp och hoppade in i duschen. Sedan gjorde jag lite saker och blablabla och sedan gick jag till tunnelbanan och åkte iväg XD På nästa station gicn Nahrin på. ÅÅH NAHRIN! XD Henne hade jag inte träffat sedan skolavslutningen i nian. Det var verkligen på tiden. Jag kom bara att tänka på henne en dag och smsade och så bestämde vi att vi skulle ta en fika i stan idag. Oj, vad vi har pratat. Det var mycket att ta igen kan man lugnt säga XD Jag hade ont i käken när jag kom hem. Vi tog iallafall en fika som kostade mig 66 kronor i Gallerian. Vi hann knappt äta för att vi pratade så mycket XD Efter vårt långa fika tog vi en runda i stan. Vi gick en promenad runt någonstans, tog en axedeo och gick tillbaka. Sedan åkte vi hem.


Elin står vid en tjusig staty i någon sorts park typ


Nahrin är tjusig vid den tjusiga statyn :)


Nahrin låtsasläser en blöt tidning som log på bänken


Kändes som att jag var tvungen att fota

På vägen hem träffade jag Jakob och vi gjorde sällskap hem. Honom har jag inte heller träffat på grymt länge. Det var trevligt. Jag var hemma en kvart och sedan åkte jag iväg till kyrkan. Jag och Sofie hade andakt idag. Vi hade en kvart på oss att planera. Det blev helt fail. Inte precis som vi hade tänkt oss kan man lugnt säga. Iallafall så var det över ganska snabbt. Vi gick ned i "springrummet" och lekte lekar, ehhehehehhe :D Först lekte vi, eller vad man säger, Maffia. Det är kul! Sedan lekte vi, eller vad man säger, norsk mörkerkurragömma. Sedan lekte vi, eller vad man säger, Greenpeace. Allt var roligt även fast jag inte var så pepp. Sedan fikade vi och det är ju aldrig trevligt. Sedan lekte vi, eller vad man säger, Tarzan/Amööööööööba/Djungel...någonting. Det är alltid så roligt, fast det gick inte så bra för mig idag. Jag har faktiskt svårt för microvågsugnen och det är inte alltid så kul. Hur svårt är det egentligen att säga "Pling"? men jaa, jag blir psykad D:

Nu har jag precis kommit hem. HAHA! Måste berätta XD Jag bytte tröja av en anledning när jag kom hem och i min garderob låg High school musical 3 XDXDXD HAHAAHH! Mamma är så rolig. Hon hade gått och köpt den som en sportlovspresent typ. Okej, jag hade planer på att se den någon gång. Känns som att det är en film man borde se i sitt liv men jag tänkte inte precis köpa den XD HAHAHAH! Sööööt mamma <3 Nåja, jag tror att jag ska se den inatt. Kanske om en halvtimme när jag hunnit kolla allas bloggar och bilddagböcker. Yesyes. Jag känner fakiskt att jag vill se den nu XD Kanske för att jag blev så förvånad HAHA :D Förresten så blir det ingen tågluffning imorgon D: Troligtvis ingen tågluffning på hela helgen. Kanske nästa helg men antagligen inte så heller. Jag är nog snart expert nummer 2 på falska förhoppningar... Snart är lovet slut. Imorgon kommer mina mostrar och min mormor på besök ifrån Värmland men Lina kommer inte. Diss... men jag älskar henne ändå typ XD Snipp snapp snut så var detta blogginlägg slut

Kommentarer
Postat av: Lina Lundin

maffia is the shiet! X''D Vem är nummer 1 på listan om inte jag >< men aja, det verkar juh som om du inte ligger långt efter, men jag leder fortfarande ganska så stort, haha



Puss på dig älski <33

2009-02-27 @ 01:16:36
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0