Boka in 25e september så får ni se något bra

Enda sedan i torsdags har jag träffat samma gäng varje dag. Ska även träffa dem imorgon också. Det är min älskade kör Steens jag talar om. Ungefär 18 timmar har jag umgåtts körmedlemmarna de fem senaste dagarna. Det är ganska mycket faktiskt, men kul har vi! Det känns verkligen som att kommer att bli en musikal tillslut. Alla är så duktiga också så det känns underbart. Nu är det bara en månad kvar ganska precis. Alla provade sina kläder idag. Det blev någon sorts ny magi när alla fick på sig de kläder som man ska ha. Alla ska ha svartvita kläder! Därför är min garderob för tillfället tom på svart och vitt. Dock ska det vara 50 och 60-talskläder. Coolt! Jag är dock helt slut. Först skolan hela veckan och sedan går helgen åt att öva på repliker och sånger. Jag har inte ens vänt tillbaka dygnet än så jag är helt slut. Igår när jag kom hem från kören lade jag mig i min säng och somnade såklart. Jag som skulle åka till Marie. Fail.

Jag kom lite senare dit än jag hade tänkt men jag kom iallafall. Vi hade Disneymaraton! Jag hann dock bara se en film XD Aristo Cats XD Det andra hann se Lilla sjöjungfrun och Lejonkungen också. Det praktiska var att när jag kom dit hade alla ätit för mycket godis och ville inte ha XD så Elin fick ha skålen heeelt för sig själv =D Sedan var alla Disneyklassiker som fanns på dvd slut så vi såg på The Green Mile som gick på trean. Jag har aldrig sett den! Det är många klassiker som jag inte har sett tror jag men jag fattar inte hur jag kan ha missat den här underbara. SÅ BRA! SÅ FIN! SÅ UNDERBAR! Jag grät. Jag var tvungen att ta sista bussen hem mitt i filmen så jag missade en del men när jag kom hem fick jag se resten.

När jag åkte till Marie igår mötte jag en barndomsvän på bussen. Det var trevligt att höra hur det var med henne. Hon berättade för mig att någon, i närheten av där jag bor, kört in i en buss på sin moppe. Det gick tyvärr så dåligt för honom som det kan. Det var jättemycket blommor och ljus vid platsen. Jag tycker att det händer saker där jag bor hela tiden. Minst varje år är det något som går galet. Skulle kunna räkna tillbaka sex år. Är det för att jag bor i värsta ghettot? Kanske. Det är iallafall väldigt otäckt. Väldigt. Hoppas att jag inte kan räkna tillbaka ett sjunde år nästa år. Usch. Nu är maten klar! ÄNTLIGEN! Jag är ashungrig.


Kommentarer
Postat av: Pizzaahahahahhaha

hahaaha!

synd med han på moppen, min kusin berättade för mig om det, han såg när det hände och det var en som han kände lite grann, innan killen körde iväg på sin moppe så hade min kusin och hans kompis stått och pratat meed honom.

Fett synd!

2009-08-26 @ 09:07:41
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0