Mitt liv - mitt tidsfördriv

Är du kär? Det skulle jag nog inte påstå
Har du snusat? Aldrig
Har du fimpat en cigg på någon annan? Varken på mig själv eller någon annan
Har du legat i sängen bredvid en kille? Ja
Har du blivit dumpad? Ja
Har du blivit slagen allvarligt? Nej
Tar du droger? Vad tror du?
Har du pussat en tjej? Ja
Hatar du någon? Hatar är ett starkt ord
Älskar du någon? Ja, trots att älska också är ett starkt ord
Har några av dina vänner svikit dig? Ja
Har du djur? Damråttor
Har du legat bredvid en tjej i sängen? Senast inatt
Hatar du dig själv? Nejdå
Gillar du orange? Vad vore apelsinjuice utan orange?
Har du någon sjukdom? Än så länge okänd
Har du skämt ut dig för den du gillar? Ja FYFAN! Det glömmer jag aldrig. Jävla fritidsledare....
Har du en gris? Jag har en bror
Har du en plattång? Nej, fast det skulle behövas
Har du en bror? Världens bästa 
Har du sjukt bra humor? Sjuk är den iallafall
Är du brunett? Till hösten är jag det
Gillar du att stå i duschen flera timmar? Skulle säkert bo i duschen om jag fick välja
Tycker du om hästar? Inte precis
Har du en hund? Tyvärr
Har du skilda föräldrar? Nej, kärleken spirar i vårt hem
Har du gått på simskola? Flera stycken
Har du fuskat? Oja XD
Har du en teve på ditt rum? Ja, men man kan bara se på film
Har du lunar? Har inte raderat min
Har du MSN? Det har väl alla
Har du en syster? Världens underbaraste
Har du bruna ögon? Blå
Gillar du att fota? Ibland
Har du sett dig själv brinna? Inte på riktigt
Hjälper du dina vänner? Om dom behöver mig
Gillar du tacos? Yummie
Tycker du att du är söt? Ibland
Har du dansat? Folkdans från 7 år till 14 år
Har du spelat fotboll? Från 7 år till 9 år
Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Tvivlar på att jag tror på kärlek överhuvudtaget
Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Vad trött jag skulle bli på mig själv
Har du ätit sniglar? Euw
Äger du en locktång? Nej
Gillar du att tugga tuggummi? Ibland
Borstar du tänderna varje morgon och kväll? Oftast
Gillar du kläder? Väldigt mycket men pratar helst inte om kläder ändå
Hatar du falska vänner? Mycket
Gillar du räkna matte? När jag fattar någonting
Har du gråtit inför en vän? Jadå
Kan du sjunga? Det hoppas jag
Har du sett någon dö? Min älskade hamster
Säger du vad du vill? På senaste tiden har jag tyvärr minskat med det
Är du stor? Jag är lång
Vad är ditt hela namn? Elin Erika Marie Jansson
Kan du tala spanska? Kan säga tre saker
Är du kortare än 1.60? Försöker du narra mig?
Älskar du sommaren? Sjukt mycket
Älskar du vintern? Inte just nu
Har du mer än 6 par skor? Verkligen! Har sex par sommarskor
Brukar du sjunga när du är i duschen? Inte längre
Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Enda flyktvägen från mitt rum
Har du mer än 3 par mjukisbyxor? Jadu
Gillar du att städa? När jag har lust med det
Gillar du att sova länge? Verkligen
Har du vart med om en olycka? Många små
Är du förvirrad? Det skulle jag påstå
Har du mer än 6 par byxor? Ja
Har du förlorat en vän? Ja
Gillar du att shoppa? ÄLSKAR
Har du varit i paris? Nej, men i Frankrike
Gillar du ormar? Kan vara skoj
Klarar du dig själv? Antagligen inte
Har du lagat mat? Hemkunskapen typ
Är du klantig? Ibland
Har du foppatofflor? Två par
Har du mer än 20 låtar på din data? Lätt
Sminkar du dej innan skolan? Sällan
Har du träffat en kändis? Ja
Har du mer än 7 par nagelack? Euw nej
Har du busringt? Ja
Har du skällt på din bror? Nej
Har du en vän som skiter i dig? Skulle inte kalla någon vän om personen sket i mig
Har du velat göra saker men vågar inte? Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sover du med något gosedjur? Ja
Har du åkt nånstans utan att du får? Nej
Vill du bara bort ibland? Oftare än ibland
Har du tältat? Många gånger. En gång när det åskade
Har du brännt dig? Japp
Har du lekt med levande ljus? Någon gång kanske men jag tycker att det är läskigt
Har du lekt anden i glaset? Ja, men jag kommer inte ihåg hur man gör längre
Skäms du ibland? Vem gör inte det?
Bor du i skåne? Om 5 år
Gillar du hip hop/rap musik? En av de få musikstilar jag helst väljer bort
Är du på sista frågan nu? Är du?
Har du åkt flygplan någon gång? Jajjamän
Har du kul just nu? Förbaskat tråkigt
Är du blyg? Det har blivit värre och värre
Har du svarat på alla frågor? Nej, jag tog bort vissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0