Titta på fusklappen innan det är för sent

Idag (igår eftersom klockan är över tolv) åkte jag och Magdalena in till stan och skulle gå på Ung08. Synd bara att den var slut igår... (i lördags eftersom klockan är över tolv). Fail på oss (mest mig). Ofta den slutar på lördagen! Dåligt faktiskt. Aja, det var mest pinsamt eftersom jag hade släpat med mig Magda och allt. Det var inte en så stor grej egentligen men vi hade ju ställt in oss på en Ung08 dag D= Vi roade oss iallafall själva ändå. Vi gick runt i Gallerian och suktade efter chokladen i Pralinhuset eller vad det heter. Sedan åt vi på Donken och åkte till Slussen och myste vid eller på Skeppsbron. Vi pratade massor och sedan tog vi lite kort och åkte hem. Vi lyssnade på Magdas mp3 både dit och hem på tunnelbanan.

När vi skulle gå av såg vi min syster som också skulle gå av! Hon hade nästan suttit mitt emot oss och vi hade inte sett varandra på hela tiden. Vi gjorde sällskap hem och sade farväl till Magda när hon skulle svänga av vägen. Vi gick hem och åt och då satt älsklingsbror i kökssoffan mätt och belåten. Han hade dock ätit upp citronkakan som jag och Magda bakade inatt (igår natt eftersom klockan är över tolv). Morr. Det var iallafall trevligt att träffa brormin. Han installerade virusskyddet på systers dator vilket innebär att jag kommer att få ha familjens dator, som jag sitter vid när jag är vid datorn, nästan helt för mig själv. Så underbart! Jag har verkligen underskattat det. Förut hade jag ju datorn i mitt rum tillochmed. Det är slut med det, men det kanske är bra. Satt alldeles för mycket vid datorn förut. Gör jag säkert nu med men nu har jag spårat ur lite känner jag. Vet inte var jag ska säga mer om dagen dock.

Jag och Magda såg iallafall på Hip hip hora inatt (igår natt eftersom klockan fortfarande är över tolv) och bakade som sagt citronkaka. En sådan där "Tillsätt vatten" HAHA! JAg bor inte precis i en bakfamilj. Vi blev väckta på morgonen av att pappa spikade i listen i rummet bredvid. Härligt! Jag vaknade med ett ryck. Inte så najs. Nu ska jag avsluta.


Jag föredrar min chokladkanin död


Söt Magda före läggdags


Söt Magda på Skeppsbron eller ngt


Sol i ögonen är roligt? Inte troligt


Om jag gillar att hoppa på bilder? Det skulle jag nog påstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0