Några trevliga saker och något riktigt hemskt

Jag sitter här och tänker på lite trevliga saker:
- Jag känner mig glad
- Motownrecords rockar
- Jag slipper börja halv nio som hela klassen får
- Eftersom jag har valt ljus-och ljudteknik
- http://www.myspace.com/annajohnsonmusic <3
- Hittade min klasskompis i blondinbellas blogg LOL
- Jag börjar 10:10 imorgon

Sedan kom jag och tänka på en jättehemsk sak. En så hemsk att jag för säkerhets skull ska skriva ett testamente ikväll. Imorgon, klockan 10:10 börjar den stora mardrömmen. Något jag farhogat sedan åttan minst. Jag har varit rädd på riktigt.

Min första Matte B lektion startar 10:10 imorgon!

Fattar ni!? MATTE B! Under hela matte A har jag tänkt "Jaja, det är ju iallafall inte matte B". MEN NU! Nu står jag här på svaga knän och kommer att behöva bli släpat till min första Matte B lektion (jag hatar att skriva den meningen). Vi har dessutom en NY LÄRARE! En läskig sådan. Han skrev till alla mentorer att man skulle ha med sig en funktionsräknare på lektionen. Hjälp! En funktionsräknare!? Låter svårt. Nu ska jag försöka att sova lite. Kommer säkert att ha massor med mardrömmar om morgondagen men jag ska försöka att koppla bort det. Jag behöver verkligen sömnen. Ska bara lyssna klart på den här låten som jag lyssnar på nu. Första låten på Anna Johnsons myspace. Ni måste lyssna på den här musiken! Det är så sjuuukt bra. Typ musiken som håller mig lugn just nu.

Kommentarer
Postat av: micaela

Svar: Aaaaw!!:'3 tack så jätte jätte mycket sööööt:)<3333333333

2009-08-24 @ 16:33:09
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0