Låten från Love in Manhattan

Jag är ascool! Jag hade letat efter denna låt på youtube sjukt länge och till slut konstaterat att den inte fanns. Jag svor lite och jämrade mig en stund. Jag laddade sedan ned den. Fortfarande sur över att den inte fanns på youtube, eftersom att jag då inte kan ladda upp den på bloggen som jag så gärna ville. Då gjorde jag den här videon själv. Det borde ju vara fler än jag som gillar den här låten eftersom den är så sjukt bra. Detta är alltså min egen video. Cool jag är! Riktigt cool. Typ iallafall.

Låten är "introlåt" till filmen Love in Manhattan som är en sjukt bra film. Alla borde se den tycker jag.

Eels - Hey Man Now You're Really Living

Kommentarer
Postat av: Recca Utan Räkor

Varför i hela världen kan jag inte se klippet?



Sv: Tack så hemskt mycket för värmande kommentar! =D

2009-08-11 @ 00:36:17
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0