Gotland! Tredje augusti till sjätte augusti

Nu är allt packat. Det gjorde jag inatt. Jag gick som en zombie och lade ned allt utan att riktigt vet vad fram till klockan fyra inatt. Det visade sig iallafall att jag hade packat ned vettiga saker. Jag är riktigt stolt faktiskt. Eftersom jag hade packat ned allt viktigt inatt så fick jag lite tid över att skriva ett sista blogginlägg före vi far. Jag är väldigt taggad inför Gotland nu. Det kommer bli awesome! Det är positiv stämning här i huset. Alla är glada. Min kära vän Ellinor kommer också till Gotland fast på onsdag. Då ska vi mysa tillsammans. Nu är klockan 11:00 prick och då skulle vi åka. Min familj är lite seg så jag behöver inte stressa. Båten går 12:50. Åååh! Åka båt! Så roligt =D Sist jag åkte till Gotland stormade det jättemycket och jag blev åksjuk HAHA.. Det krävs mycket för att jag ska må illa, det säger jag er. Nu ska jag hjälpa till istället för att sitta här säger mamma. Hon har nog rätt. Det brukar hon ha. Så vi kommer iväg någon gång. Farväl <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Ha det så bra på Gottennland! =)

2009-08-07 @ 16:16:53
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0