Perspektiv

Det går säkerligen att vinkla detta inlägg på ett annat sätt som gör att JAG framstår som den som klagar över inget: MEN - jag har en intensiv period nu fram till onsdag då två hemtentor ska in, den praktiska nationella slutexaminationen för sjuksköterskor ska göras och jag får svar på den senaste salstentan som jag skrev i lördags. Har därför pluggat hela helgen efter en fullspäckad vecka och kommer behöva plugga följande tre kvällar efter att jag kommit hem från min praktik som jag gått upp 4:30 för att hinna i tid till. Tuffa dagar alltså. 
 
Kommer hem till en sambo som säger:
"Idag såg vi film i skolan och vi fick inte se klart filmen.. får vänta tills på fredag.. vi blev så sura".
Tyckte jag synd om honom? Inte direkt.
 
Men vidare till det positiva: Om allt går som det ska är jag om tre dagar i stort sätt klar med alla uppgifter som ska göras för att få ta min sjuksköterskeexamen! Vill inte jinxa för mycket dock. Hoppas hoppas att jag klarar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0