Trosorna avgör

Igår hade jag klinisk examination vilket innebar att vi var en grupp på fyra sjuksköterskestudenter som fick ett fall där en patient inte mådde bra och vi skulle åtgärda detta. Jag blev godkänd på examinationen. Wow, tänker ni. Vad duktig hon måste vara, den där Elin. Klarar examinationer sista terminen på sjuksköterskeprogrammet. Hon måste ha mycket kunskap, både teoretisk och praktisk. Och samarbeta kan hon tydligen också. Och ta hand om folk i en både nervös (pga examinationen) och stressig (pga akut sjuk patient) situation. Henne skulle en ha som sjuksköterska. 
 
Men ni förstår, det var nog inte min kunskap, stresstålighet och förmåga att samarbeta som avgjorde att jag klarade examinationen. Jag tror att det var trosorna. Supertrosorna.

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Hahaha klart det var trosorna ;)

2016-02-11 @ 15:27:27
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0