En vila som uteblev

Jag har börjat min verksamhetsförlagda utbildning (VFU/praktik) nu. Idag var min andra dag så det mesta är lite förvirrande och jag går fel ungefär hela tiden. Idag när jag kom hem var jag såååå trött i fötter och ben. Cykelresan hemåt tog lång tid och benen kämpade för varje trampning. Bestämde att jag bara skulle ligga i soffan resten av kvällen. Bra plan va? Alldeles utmärkt plan tills jag kommer hem till en sambo som tydligen stukat foten. Ett dilemma uppstår. Båda kan ju liksom inte ligga i soffan. Vem ska då laga mat och passa upp på den andra? Blir det den som är trött i benen eller den som inte kan gå? Gissa vem det blir.
 
Trött person

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg pose heartie❤️

2016-02-28 @ 03:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0