Han och jag

Idag planerade jag och min kärleksperson att vi skulle fika på ett café som jag tjatat om länge (pga. jättemysigt och gott och Han har inte varit där!), men då vi släpat oss in till stan kom jag på den briljanta idén att vi kanske borde kolla om cafét är öppet. Självklart var det stängt. Fikahäng förstört. Medan jag suckade högt traskade vi iväg mot ett annat café, som också bjöd på godsaker i solen. Och på vägen tillbaka hittade vi en romantisk plats där vi satt en stund och pratade om romantiska saker. Väldigt fin dag i stan ändå alltså, trots att vi inte kunde göra det som egentligen var planen. Det blir tydligt att det inte spelar någon roll vad en gör, utan vem som är med. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0