Tre fullbokade dagar

Dagarna bara springer iväg. Jag har fullt upp. I tisdags var jag på arbetsförmedlingen för att intyga att min semester är slut. Helt onödigt egentligen eftersom jag ändå inte får någon a-kassa men det är väl ingen idé att bli ovän med denna förmedling. Därefter begav jag mig till körskolan och pluggade teori som en galning.  Efter det åkte jag och handlade eftersom att kylskåpet stod tomt när vi kom hem. Sedan hade Magda och jag en fin kväll tillsammans. Vi pratade en massa och tittade på SATC. Det spelades "Vem där?" och vi åkte och kvällsfikade. Bra dag.

Onsdagen började med en arbetsintervju på McDonald´s. Vi får se hur det gick. Jag får reda på om jag får jobbet eller inte om två veckor. Det kändes bra iallafall. Sedan åkte jag hem till min bror, Carita och My och blev chockad över hur mycket som händer med spädbarn på två veckor. Det märks verkligen skillnad.

Och nu sitter jag på förskolan och brukade jobba på förut och är vikarie. Jag chockas över hur mycket som händer med 2-4 åringar på en och en halv månad. Det märks verkligen skillnad där också. Det känns skönt att vara tillbaka såhär bara någon dag. Jag har saknat barnen och barnen har saknat mig. Det är väl typ det bästa. Barnen har saknat MIG! "Jag har letat efter dig, Elin" <3

Efter jobbet ska jag iväg och gymma med Natalie för första gången på två veckor. Vi får se hur det går. Nu är min rast slut. NU SKA JAG IN TILL BARNEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0