En sådan där flashig en

I dagarna då min blogguppdatering varit alldeles värdelös har min gamla walkman slutat läsa minneskort och musikstrejkat. Sådana protester vägrade jag stå ut med och äger nu istället en HTC Sensation XL. Flashiflash. Jag vågade knappt röra den de första dagarna. Nu lever jag drömmen.
 
Tänk att när som helst och var som helst kunna söka på valfri låt eller låttext och VIPS så bara finns den där, redo att lyssnas på eller läsas. Jag älskar det! Verkligen ÄLSKAR! Blir alldeles överlycklig så fort jag får reda på hur textraden gick. Kan inte låta bli att göra glädjeskutt när jag får höra exakt den låten jag känner att jag vill höra. Jag är dock rädd för att bli alldeles för bortskämd med detta. Om det någon gång kommer ett tillfälle då jag inte kommer att kunna söka precis som jag vill kommer jag att bli jättefrustrerad. Må det aldrig ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0