Om jag var yngre skulle jag vara kär

Ulrik Munther var sjukt söt igår! Jag är nog väldigt svag för grabbar med gitarr, sångröst och låtar fyllda med känslor. Fast vem är inte det egentligen?

Så himla fint när han sjunger raderna "I can feel it all down deep inside" och "You try to be proud of who you are". Det känns som att det är precis på ska-rösten-spricka-eller-ej-stadjet. Det är så fint när man fixar det! Lilla söta Ulrik <3 men refrängen är sådär, om jag får uttrycka min åsikt i detta. Den är inte så catchy som man skulle ha velat att det var. Duktig är han ändå. Han var även duktig live. Jag rös ganska jättemycket. Faktiskt så tycker jag nästan att min lilla kamerainspelning jag gjorde är ännu bättre än den jag laddar upp från youtube.

Men lyssna ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0