Börjar gå dit när lektionen egentligen börjat

Idag var lektionen Nutida konst, som jag vanligtvis har efter lunch, inställd. Det innebar att jag hade haft håltimme sen 11:15. Jag börjar igen 15:30. Kul. Fast ja, faktiskt. Jag har tittat på en spännande omgång av Pictionary. Sedan finns det nästan alltid någon att hänga med, en soffa att sitta i, ett piano att spela på eller en dator att surfa på, som nu. Jag har även haft en liten mini joddlingslektion med min nya sånglärare. Hon blev imponerad av mina kunskaper. På fredag är det "Öppen scen" vilket innebär att man kan visa upp lite från sitt projektarbete. Jag ska eventuellt joddla. Nu börjar jag snart. Ni som inte går estet kanske redan står vid dörren när klockan är två minuter i? Det gjorde jag i början, men jag har lärt mig att ingen hänger vid en dörr INNAN lektionen börjat.. tydligen. Det är lagom att börja gå dit när lektionen börjar. Då slipper man vänta. JAg har Gehörs och musiklära B nu. Najs! Jag ÄLSKAR att klura på spännande musiktermer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0