De var nog för små ändå


Såhär såg mina skor ut förut. Nu har hålen blivit större. Detta är mina mest fungerande jobbskor. Jag har två par till men de har hål på andra ställen. Värre ställen. När jag köpte de här skorna kände jag att det tog emot liiiite i tån men jag tänkte att "VAFAEN DE TÖJER SIG! :D :D :D" och jo.. visste gjorde de det. På sätt och vis. Om jag inte hade så stora stortår så skulle jag kunna ha åtminstone två storlekar mindre i skor. Det skär lite i hjärtat eftersom jag har så svårt att hitta skor (för att de är för stora för de flesta fina skor). Jag får som sagt inte några pengar förrän i slutet av september. Listan är lång över hur jag ska spendera för min första lön. Sålänge får jag ha svarta strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0