Mortal Concert i bilder

Vår föreställning som vi hade gick förresten jättebra! På förmiddagen ville jag bara strypa alla typ och under genrepet tänkte jag; "ja, men det här blir väl okej...". När showen var så var det HELT UNDERBART! Alla var bättre än någonsin. Åh! Min fina klass. De är superbra när det verkligen gäller. Annars? Nja. Men jag gillar dem ändå. Här bjuder jag eder på lite bilder ifrån föreställningen. Tack Magda som fotade (:


I Surrender - Rainbow


Children of the Grave - Black Sabbath
Jag är den där ljusa


Beväpna Er - Ebba Grön


Lyckos Dig - Nanne Grönvall


I'm So Exited - .. Natalie HAHA


Woman in Love - Barbara Streisand


Dom hade mycket att säga - Andreas Grega


Back to Black - Amy Winehouse


Wonderful tonight som Rebecka sjöng


Friends Lovers or Nothing - John Mayer <3

De framträdanden jag inte hade bilder på blev det inte speciellt bra kort på. Det är inte så lätt att ta kort utan blixt på en scen ska jag säga er! Magda var duktig <3


Kommentarer
Postat av: Magda

haha jag försökte iaf xD tack för en fin konsert <3

2010-11-18 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0