Konstigt att man kan glömma drömmar så plötsligt

Idag hade jag bara musikämnen! Det var underbart! Dock inte lika underbart var att jag var tvungen att börja 08:50. Jag kom försent på grund av något väldigt speciellt! Jag vaknade lätt av första ringningen och blev förvånad och stolt över mig själv. Första ringningen liksom. Det var inte igår. Jag blev så chockad jag stängde av larmet och somnade om. Jag drömde en jätterolig dröm! Jag vet att jag drömde om någon skön människa som gjorde sjuka saker. Jag vet att jag låg och skrattade för mig själv och tänkte att det var så sjuka saker personen gjorde. Jag skulle berätta för alla om den här människan men så fort jag reste mig upp igen, när klockan var alldeles för mycket, så var drömmen borta! Bortglömd! Det var så typiskt! Det har hänt förut liksom men jag blev nästan lite arg.

Jag kom iallafall ungefär tjugo minuter försent till min Ljudtekniklektion. Vi pratade om hur högt ett ljud måste vara för att vi ska höra det och hur högt ljudet blir innan vi får hörselskador. Väldigt intressant faktiskt! I slutet av lektionen fick vi mixtra med Reason, ett musikprogram i datorn. Det är alltid trevligt! Jag klarade uppgiften på fem minuter och fick sluta efter det. Cool jag är! Sedan hade hela klassen körsång. Det var askul! Det är så underbart med kör i min klass. Alla är så söta XD Faktiskt XD Vi sjöng på där i en timme och sedan hade jag lunch, spagetti med köttfärsås, och sedan en håltimme då jag skrev min önskelista (fyller ju snart år). Glömde den dock i skolan. Tänker ladda upp den någon dag så ni vet vad jag vill ha ifall ni har en slant över eller ngt (A) Jag hade GeMu sen! Musik-och gehörslära. Det var jättejobbigt idag! Vi gick igenom gamla saker som vi lärde oss förra läsåret. Jag har verkligen glömt mer än vad jag trodde. Jisses vad dåligt det gick XD Failfailfail.

Efter GeMun hade jag en liten rast och sedan skulle jag haft Ljud och ljusteknik men den var tydligen inställd. Inte mig emot! Då slapp jag dö av hunger liksom. Ljud och ljusteknik ska vi egentligen ha 14-16:45. PANIK! Usch så långt och jobbigt. Jag kommer säkert tappa energi i framtiden, när lektionerna har börjat på allvar. Jag började gå från skolan men smet in i centrum för att kolla lite. Jag upptäckte en jeansrea på H&M och sprang glatt dit. Jag provade hur många jeans som helst. Jag fick bara köpa två. Mer än så hade jag inte råd med XD Ett par blev jag helt kär i och bestämde mig för direkt.

Sedan stod det mellan tre par som var nästan likadana. Frågan var bara vilka jag skulle ta. Jag bytte jeans hur många gånger som helst och kunde verkligen inte bestämma mig. Alla var ju sååååå snygga XD Inte mitt fel att jag passar så bra i jeans liksom (A) Jag hörde en röst jag kände igen mitt i provningen och tittade ut genom provhytten. Där fann jag en Monaya! Har inte sett den tösen på väldigt länge! Trevligt att få träffa henne igen. Verkligen mysigt! Vi pratade lite och sedan åtgick jag till provningen. JAg provade allt! Hur skor passade till, hur de kändes att sitta i dem, hur de tvättas och allt. Till slut kom jag fram till en av paren, köpte dem och åkte hem. Det var jättevarmt att gå hem från tunnelbanan. Jag höll på att svettas ihjäl. Jag hade myror i brallan också typ så det var inte så kul.

Jag har sett Bones och Ghost Whisperer. JAG ÄLSKAR ATT DET GÅR IGEN BTW! Bra program. Hade bestämt mig för att ta en promenad men det blev inte så. Typiskt mig. JAg har ätit god kvällsmat med ägg och te. Mysigt! Imorgon är det friluftsdag. Vi ska inviga ettorna! Det ska bli kul. Jag har en video ifrån när vi blev invogda förra året. Jag körde finalen och vann! Så grym jag var XD Laddar upp det videoklippet efter det här inlägget troligtvis. Sedan ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0